[vlc-firefox-dev] Off-topic

Irina Ciortan irina.ciortan at gmail.com
Mon Jul 12 21:45:52 EEST 2010

Hey,

Mailul asta nu are legatura cu sidebaru'. E vorba de un training
international care m-am gandit eu ca v-ar putea interesa. :)

In primul rand, e finantat de programul Youth in Action si o sa fie mai
totul moca. Cazare, masa si 70% din transport sunt asigurate de
organizatori.

O sa aiba loc in Bulgaria, Sofia mai exact, intre 28 octombrie si 1
noiembrie. Tema trainingului este: "The art of robotics in youth work" si se
desfasoara in paralel cu festivalul Computer
Space<http://www.computerspace.org/>.
So 5 days of technology, computer science, robots, cultural exchange and
fun. :)

De la noi ( n.r: din Advice <http://www.advicestudents.ro/>) vin 3 oameni,
printre care si eu. Mai sunt 2 locuri libere pentru participanti din
Romania, asa ca daca vreti sa veniti, spuneti-mi.
Doar ca as avea nevoie de raspunsul vostru azi/maine, pentru ca pe 14
trebuie sa le dau organizatorilor din Bulgaria lista cu oameni.

Daca vreti sa stiti mai multe detalii, e o prezentare in atasament + i'm
here to answer.
Daca nu vreti si stiti pe cineva interesat din Rosedu, spread the news.

Thanks.

Irina Mihaela Ciortan
ADVICE Students
IT&Online Executive
+40746146525
irina.ciortan at advicestudents.ro
irina.ciortan at gmail.com
ADVICE Students
Vision: Improvement of mankind
Mission: Make revolutionary people
Values: Exploring simplicity / Creativity / Challenge / Continuous
development

www.advicestudents.ro