[vlc-firefox-dev] trunk

Andrei Maruseac andrei.maruseac at gmail.com
Sat Jul 10 19:19:31 EEST 2010

Şi eu tot în trunk urmează să pun ceea ce am lucrat. Nu uitaţi să daţi
update înainte de a da commit.

Am pus 2 butoane (minimize şi maximize) pentru reducerea dimensiunii
sidebarului şi revenirea la dimensiunea iniţială(Imediat dau commit).
Întrucât tot nu îmi merge vreun buton de play, nu am putut testa dacă se
aude sunetul şi după ce fereastra e minimizată. De asmenea, browser-ul meu
nu permite minimizarea (chiar şi manual) decât până la o anumită dimensiune.

În data de 10 iulie 2010, 18:13, Croitoru Andrei <
andreicroitoru2002 at yahoo.com> a scris:

Andrei Maruseac
membru ROSEdu