[vlc-firefox-dev] Probleme play

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sat Jul 10 16:31:51 EEST 2010

  On 10.07.2010 16:17, Andrei Maruseac wrote:
> Salut!
>
> După ultimele update-uri nu îmi mai merge deloc play. Câteodată
> (destul de rar) primesc mesajul "vlc not found". Asta înseamnă că nu
> se modifică corect variabila vlc (rămâne null). Mai are cineva
> problema asta?
>
> Vali, vezi că CTRL + Q este combinaţia de taste pentru Quit :)

Am modificat la CTRL-ALT-Q scurtatura. Daca e folosita de ceva... asta este.

Cu variabila vlc, posibil sa fie o problema pe linux... si mie mi-a
functionat destul de ciudat aseara. Din cate am citit, deoarece sunt in
tag-ul <browser ... > ce e inauntru nu are acces il XULul superior...
insa ce a facut lucian, e ok, pentru ca actioneaza butonul din pagina...
Mai facem niste teste, sa vedem cum rezolvam problema.

--
Valentin Gosu