[vlc-firefox-dev] Weekend study assignment :P

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Thu Jul 8 22:21:43 EEST 2010

  Vesti bune si vesti proaste :)

Vestea buna:
     Tocmai mi-am reinstalat Windowsul, si am decis sa pun Firefox 4
Beta, si am descoperit ca VLC Webplugin functioneaza foarte bine :D

Vestea proasta:
     Vlad Tudose tocmai m-a anuntat ca nu mai poate participa la stagiu.

In continuare ma gandeam sa refacem un pic extensia... in primul rand sa
putem sa o testam si pe FF 4, si in al doilea rand sa ii dam un nume mai
comod ( video-sidebar ). O sa incerc sa ma ocup de asta in aceasta seara.