[vlc-firefox-dev] Rezumatul zilei de azi

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Tue Jul 6 17:24:12 EEST 2010

  Astazi am instalat Tortoise SVN, si am incercat sa ne descurcam cu
ssh+svn :)
Lucrurile nu au mers tocmai superb... cel putin pe windows...
M-am gandit ca am putea sa folosim, hosting pe google code. Ne-ar usura
destul de mult munca. Sa imi spuneti si voi ce parere aveti.

Am reusit pana la urma sa integram punem codul pentru extensie in
sidebar, insa a aparut urmatoarea problema:
Cand scriem codul cu <html:embed> ... Pe windows se aude doar sunetul,
si apare o fereastra goala. Pe linux nici nu se vede nici nu se aude.
Cand scriem cu <html:iframe> si includem pagina test.html, se aude
sunetul, pe ambele sisteme de operare, dar iarasi avem video.

Din cate ne-am dat seama, problema este la randarea codului din sidebar
(XUL)
Dupa cum ati vazut, putem folosi extensia All-in-One Sidebar pentru a
incarca pagina test.html in sidebar si merge totul cum trebuie. Deci in
continuare, trebuie sa studiem pe cat de mult posibil codul extensiei
AOS (all in one...) si sa vedem mecanismul prin care incarca o pagina in
sidebar. Apoi se reduce totul la generarea dinamica a paginii web,
construirea playlistului, Drag-n-Drop, etc.

Folositi si voi lista, daca am ratat ceva... mentionati...

--
Valentin Gosu