[vlc-firefox-dev] [RSoC] Prezentare final & feedback

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Wed Aug 11 22:39:52 EEST 2010

  On 11.08.2010 18:15, Andrei Maruseac wrote:
> În data de 4 august 2010, 16:51, Andrei Maruseac
> <andrei.maruseac at gmail.com>  a scris:

> Stiu ca e vacanta, dar sa nu uitati de prezentare si feedback!
Salut!
In primul rand, va rog sa dati toti feedback, pe formularul indicat de
Andrei.
In al doilea rand, deoarece nu prea avem poze la lucru, va rog sa imi
trimiteti cate o poza cu voi...
Eu vineri plec pentru 10 zile din tara, si nu o sa mai urmaresc lista.
Sunt destul de multumit cum a evoluat stagiul, si de atentia de care are
parte extensia noastra.
Va rog sa va ganditi la un logo pentru extensie... Si la niste
modalitati de implemetare a feature-urilor ramase.
De asemenea, cred ca o sa renuntam la folosirea playlistului VLC, si o
sa ne implementam noi un playlist pe care putem sa il sortam.
Daca aveti si alte idei... Eu nu ma supar :P
Vacanta placuta in continuare ;)
--
Valentin Gosu