[upstream-challenge] Contributie la proiectul Github-connect

Andrei-Iustin Văduva vaduva.andrei.iustin at gmail.com
Thu May 1 19:19:12 EEST 2014

    Bună ziua,

    Sunt Andrei Văduva, student în anul II la Calculatoare și scriu acest
mail pentru a înscrie la concursul Upstream Challenge o contribuție făcută
la proiectul Github-connect.
    În cadrul acestui proiect am adăugat un sistem de notificări pentru
utilizatori.
    Atașez acestui mail link-urile [1] și [2] către commiturile făcute la
acest proiect, precum și un link [3] către lista de commit-uri a
proiectului.
    În cazul în care pentru înscrierea contribuției în concurs, mai sunt
necesare alte detalii legate de proiect sau de contribuția mea în cadrul
acestui proiect, vă stau la dispoziție.

    Vă mulțumesc,
    Andrei Văduva

    [1] -