[upstream-challenge] Contributie Privly anul 3

Vlad full_vlad at yahoo.com
Sat Jul 26 00:22:50 EEST 2014

Salut!

Aș dori să înscriu urmatoarea contribuție pentru Privly, pe care aș fi trimis-o mai devreme, dar am avut niște probleme cu acceptarea proiectului. :
https://github.com/privly/privly-applications/commit/69ec17663aacd2658ae548bc91a506e9e950314f

Aș fi foarte recunoscător dacă se pot înscrie și aceste contribuții întrucât fac parte din perioada concursului, dar nu știam că se pot adăuga orice proiecte de către oricine dorește:
https://github.com/privly/privly-web/commit/6426746676c3e55d5206791cb4f6e6b3b2c4894d

https://github.com/privly/privly-web/commit/1479c4b102ced7db89a4c3b8e023a782d7b3ec5f

https://github.com/privly/privly-chrome/commit/192f06b2105b5e892d1bd03218c80021cf50b636

https://github.com/privly/privly-chrome/commit/2d40a6e3185efaba3e6afe7d21213318843ccb7c

Pull request-urile care trebuiesc deocamdată acceptate când le trimit?

Te rog să îmi confirmi primirea acestui email întrucât poate ajunge în spam.

Mulțumesc anticipat.
Fulgeanu Vlad, anul 3.