[upstream-challenge] [RE] Observatii/sfaturi utile UC pt RC

Călin Cruceru crucerucalincristian at gmail.com
Sun Jul 13 16:29:06 EEST 2014

Salutare,

Suna interesant initiativa. O sa enumar aici doua feature-uri care
cred ca ar usura atat munca organizatorilor cat si a participantilor.

- posibilitatea ca participantii sa isi poata inscrie singuri
contributiile si acestea sa fie mai apoi aprobate/dezaprobate de catre
cei care coordoneaza concursul. Cred ca modul acesta ar fi mai
flexibil decat metoda folosita actual - trimiterea linkurilor catre
commit-uri pe lista. Astfel, scapand de aceste mail-uri, lista ar fi
mai 'curata' si ar putea fi folosita in special pentru informarea
participantilor, sau pentru 'schimbarea' de proiecte interesante si
care incurajeaza in mai mare masura noi contribuitori, etc.

- commit-urile sa fie grupate intr-un fel sau altul in functie de
feature-ul la care s-a lucrat. Asta vrea sa insemne ca, daca cineva
lucreaza la un anumit feature, dar pana la finalizarea acestuia face
mai multe commit-uri, aceste commit-uri sa fie cumva grupate astfel
incat sa simbolizeze ca reprezinta o parte din munca pentru feature-ul
respectiv. In momentul de fata, acest lucru se intampla cu pull
request-urile de pe GitHub in general, insa pentru cei care lucreaza
la proiecte care nu au repository pe GitHub, aceste commit-uri nu sunt
grupate in niciun fel. Cred ca acest lucru ar usura munca oamenilor
care fac evaluarea commit-urilor, deoarece s-ar putea observa mai
usor, spre exemplu, dificultatea/importanta bug-ului.

Daca este nevoie, mi-ar face placere sa ajut la implementarea lor sau
a oricaror altora (la imbunatatirea platformei in general).

Calin Cruceru