[upstream-challenge] [Anul 4] Apache Mahout 1217

Dan Filimon dangeorge.filimon at gmail.com
Fri May 17 15:53:20 EEST 2013

Acest commit [1] încearcă să repare [2]. "Încearcă" fiindcă nu am putut să
testez exact cazul descris în issue, dar am reprodus un caz în care
remove() nu reușește din cauza lui searchFirst().

Ar trebui să nu mai fie probleme, dar Suneel (cel care a raportat issue-ul)
poate să retesteze abia mai târziu.

Problema era că la cazul particular în care se căuta un element în
searcher, nu treceam și prin vectorul de pendingAdditions în care mai
puteau fi vectori care nu erau incluși în array-ul sortat de vectori
proiectați anterior.

[1]
https://github.com/apache/mahout/commit/4faa1f79320275b08f6c5cbc50a7620fe473f407
[2] https://issues.apache.org/jira/browse/MAHOUT-1217