[upstream-challenge] Inscriere contributii

Bogdan Ciobanu bgdn.ciobanu at gmail.com
Fri May 17 12:44:45 EEST 2013

Salut!

Imi cer scuze ca insist cu subiectul acesta, dar vreau sa se ajunga la o
solutie pentru problema mea. Daca nu vreti sa imi inscrieti nici macar
contributiitle care se incadreaza in cele 7 zile cu acceptarea in upstream,
cred ca imi puteti accepta commit-urile individuale prin care se adaugau
contributiile in master, intrucat au fost facute la mai putin de 7 zile
distanta de data la care am trimis mail-ul. Ma refer la aceste commit-uri:

https://github.com/aismail/vmgui/commit/258cfa59cc8687eec8d972a17fcfedeaa0881eb1
https://github.com/aismail/vmgui/commit/be782f3590f90a814175c105142bb521bc164c60
https://github.com/aismail/vmgui/commit/5cdeacebc87cae44e934edab34cbb2f1c96c5795
https://github.com/aismail/vmgui/commit/77120f8f78a9bc9d8cb742d62dbe2f3044ad9a93