[upstream-challenge] Inscriere contributii

Bogdan Ciobanu bgdn.ciobanu at gmail.com
Mon May 13 14:42:35 EEST 2013

Mie personal mi se pare ca nu are sens asa. Cred ca cel mai corect este sa
fie luata in considerare data la care au fost acceptate pull requesturile,
pentru ca aceasta este intr-adevar relevanta. Trebuie luat in considerare
ca nu la toate proiectele se urmeaza acelasi workflow. La noi nu toate pull
requesturile au ajuns in master, unele au fost doar pentru a cere ajutor.