[upstream-challenge] Chromium projects

Bogdan Stirbat bogdan.stirbat at gmail.com
Tue Dec 4 16:37:09 EET 2012

Salut,

    Sunt in anul IV, si vreau sa particip la competitie. Trebuie sa-mi aleg
neaparat ceva legat de sisteme de operare?

    De asemenea, m-am gandit sa particip la proiectul Mozilla. Se accepta
contributiile aduse acestui proiect?

Multumesc,
    Bogdan Stirbat

În data de 3 decembrie 2012, 16:54, Alexandru Tudorica
<tudalex at gmail.com>a scris: