[sport] Grup de alergare

Laura Vasilescu laura at linux.com
Tue Mar 28 18:06:47 EEST 2017

Hello,

Discutam cu Victor Ciurel și Irina Preșa și ne gândeam să facem un
grup de alergare prin Poli.

Cum ne imaginăm să se întâmple? La ora X ne întâlnim și fie ne grupăm,
fie fiecare își urmează un training plan propriu de alergare (pentru
că nivele diferite, etc.)

Cum ne motivăm? Facem tracking: puteți folosi orice gadget-uri fancy,
dar și un simplu telefon.

Pe strava [1] am creat grupul ROSEdu. Din ce văd, se pot crea
evenimente deci la un moment dat ne putem împărții pe categorii (fie
după distanță, fie după pace) și fiecare să se motiveze cu cei de la
același nivel (îmi închipui că la finalul unui event se poate vedea un
clasament, ceva). Pentru a stabilii detalii de genul acesta ne trebuie
întâi niște alergări de demo.

Eu personal n-am mai alergat serios din 2014 când aveam "performanța"
de a alerga 5-7km la o medie de 6:30min/km. Acum n-am mai alergat de o
grămadă de timp, iar în toamnă când am fost cu Irina la o alergare
n-am reușit să alerg 5km continuu. Deci nu vă lăsați speriați de
Victor, există și categorie de începători! :)

Action points:
- să dați join la club pe strava [1]
- dacă nu sunteți pe lista de discuții cu sport, să vă abonați la ea
dacă vă interesează și alte lucruri sportive [2]
- să dați fwd la acest mail oricui credeți că ar putea fi interesat
- să completați acest doodle [3]: completați cum ați prefera să aibă
loc (câte antrenamente/săpt și când); e ok să lipsiți uneori! lăsați
în comentarii orice alte sugestii

[1] https://www.strava.com/clubs/rosedu