[sport] Ștafetă la Bucharest International Marathon

Valentina Manea valentina.manea.m at gmail.com
Fri Jul 29 05:36:20 EEST 2016

Hola,

Acum 2 ani am format 2 echipe ROSEdu-ish pentru maratonul cu ștafetă din
octombrie[1]. A fost fun si antrenant și mă gândeam sa o facem din nou! :)

Echipa e formată din 4 oameni si fiecare aleargă un pic peste 10 km. E
fezabil cu un antrenament minimal pentru oricine. Taxa de participare e de
115 EUR per echipă până la finalul lui septembrie, adică aproape 30 EUR de
persoană. Cursa se intâmplă duminică, 9 octombrie.

Așa că ridicați-vă fundurile de pe scaun/canapea și hai să alergăm! Cine se
bagă? :)
(o să fie bere și shaorma după cursă, ca niște atleți ce ne respectăm)

Tina

[1] http://bucharest-marathon.com/registration-relay/#