[sport] [biță] tură de leneși

Laura Vasilescu laura at linux.com
Wed Jul 29 16:10:26 EEST 2015

Hello,

Am dat întâmplător de asta [1] și mă uitam pe poze. Cum eu d-abia pot
să țin drept bița, iar personal-best-ul meu e 70km pe asfalt într-o
zi, nu sunt interesată să particip la copetiție, însă traseul pare
destul de nice.

E cineva interesat de o tură _lejeră_ în perioada 8-9 august? Dar ne
trebuie cineva cu mașină și suport de bițe (sau putem împrumuta).
Probabil ideal ar fi pe 9, pentru că pe 8 e competiția și nu vrem să
ne încurcăm cu ei.

Alternativ, o altă propunere extrem de excentrică e mers cu bițele
până la Mogoșoaia/Cernica. Deși nu sunt foarte sigură că doresc să
experimentez strecuratul prin traficul bucureștean. :)

[1] http://www.ridersclub.ro/ro/competitie-ciclism/dumbrava-cu-margaritar-2015#traseu

Laura