[sport] [rosedu-general] Cu bicicleta la mare

Razvan Rughinis razvan.rughinis at cs.pub.ro
Wed Jan 14 16:49:38 EET 2015

Din seria... pe vremea mea :) Am făcut tura cu doi prieteni în 2007,
tot cu oprire în Slobozia. A fost fun și destul de accesibil și
relativ safe. Unul dintre prieteni s-a accidentat grav la mare
(încercând să impresioneze o fată), și a trebuit să plecăm din
Costinești în Constanța cu salvarea și apoi cu trenul la București,
dar eram deciși să ne și întoarcem pe biciclete.

Cu alte cuvinte putem face așa ceva și ca o activitate de tipul ROSEdu
& friends.
Spor,
Răzvan Rughiniș
Ideas are useless unless used.