[sport] EcoMarathon Moeciu de Sus

Laura Vasilescu laura at linux.com
Mon Jan 12 22:47:52 EET 2015

Ok, deci de principiu am fi așa: eu, Adrian, Doru, Silviu, Daniel,
Sorina și Mihai.

Propunerea mea e să folosim endomondo ca să ne apară acolo în feed
când aleargă alții. Astă vară era de ajutor să-l văd pe Silviu cum
aleargă în timp ce eu stau și mă uit la ploaie. Îmi dădea curaj să
merg și eu :))

Laura