[Sport] Baneasa Trail Run 2014

Silviu Popescu silviupopescu1990 at gmail.com
Thu Oct 30 10:54:04 EET 2014

Salut,

Pe data de 14 decembrie se desfasoara $SUBJECT[1]. Cursa se va
desfasura in padurea Baneasa si este de tip trail, spre deosebire de
Bucharest International Marathon care are loc pe asfalt.

Exista 2 trasee:
- cros, de 10.5km
- semimaraton, de 21km

Programul zilei este pe site-ul oficial[2]. De asemenea, ei
organizeaza pana atunci si antrenamente[3]. Nu am reusit sa ajung la
unul pana acum asa ca nu pot sa spun cum se desfasoara. E si o
comunitate care graviteaza in jurul paginii de Facebook[4].

Nu am mai alergat pe traseu de tip trail. Din ce am citit, parerile
sunt impartite. Unii sustin ca e mai OK pe trail pentru ca, fiind un
traseu natural, nu apar durerile de genunchi pe care le experimenteaza
anumiti alergatori. Cealalta varianta a povestii e ca, fiind un traseu
neuniform ca suprafata si altitudine, obosesti mult mai repede. Astea
sunt aspecte generale, nu stiu cum e traseul de la Baneasa.

Eu unul m-am inscris si mai cunosc cateva persoane care o sa
participe. Anyone interested?

[1] http://baneasatrailrun.ro/
[2] http://baneasatrailrun.ro/ziuacursei/
[3] http://baneasatrailrun.ro/antrenamente/