[rsoc-community] Carte RL

Mihai Barbulescu b12mihai at gmail.com
Wed Oct 16 12:59:55 EEST 2013

Poti foarte bine sa dai banii unui coleg si sa ti-o ia el sau, cum mai
faceam noi, la nivelul grupei/seriei strange unul banii si care poate
ajunge intr-una din pauze se duce si ia (si il momiti cu o bere sa isi ia
aceasta responsabilitate :P)

Intreaba si tu pe grupurile anului III pe la care esti inscris.

Cu stimă,
Mihai Bărbulescu