[rsoc-community] timeline

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Mon May 27 23:00:59 EEST 2013

În data de 27 mai 2013, 22:54, anda nenu <aannddaa_92 at yahoo.com> a scris:
> Buna! Ce anume trebuie pana pe 27 mai 2013? timeline-ul l-am precizat la
> inscriere si portofoliul de practica pana la inceputul lui iunie am vazut.
> Anda

Bună,

În cazul tău şi a tuturor celorlalţi cu excepţia lui Alex, nu mai
trebuie nimic. Alex a fost acceptat de mentorul lui în cadrul RSoC,
dar nu i s-a salvat formularul de înscriere. Din acest motiv, el nu a
fost inclus în lista cu studenţi potenţial acceptaţi cu bursă, dar a
fost acceptat fără bursă. Cum formularul lui de înscriere nu s-a
salvat, el trebuie să ne trimită timeline-ul lui.

Andrei