[rsoc-community] timeline

Camelia Groza camelia at rosedu.org
Sun Jun 9 21:01:47 EEST 2013

2013/6/9 Alexandru Onea <onea.alex at gmail.com>:
> Pentru a beneficia de camin pe vara cu plata in regim normal trebuie sa luam
> o adeverinta de la secretariat sau ceva? Cum procedez?

Bună

Legat de cazarea pe timpul verii am înțeles că trebuie să duci o
cerere la adminul căminului tău. Ar trebui să existe la avizier un
model (cam ăsta e [1]). Cel mai sigur îl întrebi pe admin ce trebuie
să faci și să îi precizezi că vei plăti în regim normal.

Legat de prețul efectiv, ne-ai trimis datele tale și te-am adăugat pe
listă. Lista, din câte am înțeles, va ajunge la administrație după ce
va fi semnată de decanat (cel mai probabil s-a întâmplat deja asta).
De partea asta ne-am ocupat noi. Când vei plăti căminul cei de la
administrație vor avea mai mult ca sigur lista.

În concluzie, trebuie doar să duci o cerere pentru a sta în cămin pe
timpul verii.

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~camelia/cerere%20cazare%20vara%20necompletata.docx

Camelia