[rsoc-community] Ieșeală

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Fri Jul 26 13:01:42 EEST 2013

În data de 25 iulie 2013, 11:10, Grigoroiu Marian Alexandru
<grigoroiualexandru at gmail.com> a scris:
> Hei, salutare tuturor! A trecut ceva vreme de când nu ne-am mai adunat cu
> toții la o discuție (cam o săptămână, punând la socoteală seara
> prezentărilor proiectelor) și aveam de gând să propun o întrunire la un
> bowling, de exemplu. Mai lăsăm mâinile să se odihnească de la atâta scris
> cod, și a doua zi putem sta degeaba pretextând că avem febră la ele :D
>
> Până atunci, spor la codat!

Salutare,

Vă încurajăm să ieșiți la discuții cât se poate de des. Mereu vin idei
bune la bere :) Dacă vrei să organizezi ceva, doodle[1] e un tool bun
pentru a vedea care este ziua / ora cea mai potrivită.

Noi ne gândeam să ieșim cândva în perioada 5-11 august în ziua în care
vor avea loc din nou și prezentări. Dar, cum spuneam, vă încurajăm să
ieșiți oricând. :)

[1] https://doodle.com/

Andrei