[rsoc-community] Evaluare #1

Camelia Groza camelia at rosedu.org
Tue Jul 23 11:35:12 EEST 2013

On Wed, Jul 17, 2013 at 1:13 PM, Andrei Maruseac
<andrei.maruseac at rosedu.org> wrote:
> Bună,
>
> Formularele de evaluare și feedback sunt gata. Rog toți studenții să
> completeze formularul de feedback de la [1] și toți mentorii să
> completeze formularul de evaluare de la [2]. Faceți acest lucru cât
> mai repede.
>
> [1] https://docs.google.com/forms/d/1c28wmonRH_ezfmy1msd7R2yKltcHe0YUCbNhogirvbM/viewform
> [2] https://docs.google.com/forms/d/1U0M2lGWT1-P4XG-mT9Qg2dTLuaLS17j8fQ_jD0H2hlw/viewform
>
> P.S. Această evaluare nu este eliminatorie.

Bună

La [1] găsiți rezultatele formularului de evaluare al studenților iar
la [2] rezultatele formularului de feedback al mentorilor.

Deși nu a fost o etapă eliminatorie, îmi face plăcere să anunț că toți
participanții au trecut de această evaluare. Felicitări!

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1Y5Qppl-4Prq7ARm228tcNGyBFLqGNwmV9vIUUfYCQZo/edit
[2] https://docs.google.com/a/rosedu.org/document/d/1K0gZr6kkckh2Sk-yAE934K-FXsz6e27gtSlQ1S5Pfzk/edit

Spor în continuare!
Camelia