[rsoc-community] Start RSoC 2014

Alex Palcuie alex.palcuie at gmail.com
Mon Dec 2 23:21:36 EET 2013

Salut,

Noi, cei doi Alecși, ne-am întâlnit săptămâna trecută și am început să
discutăm despre viitoare ediție RSoC. Am decis ca întâi să stabilim
calendarul pentru studenți:

* înscrierile pe 1-25 aprilie. Trebuie să lăsăm studenții care se înscriu
și la GSoC să primească răspunsurile pe 18 aprilie
* review la înscrieri 28 aprilie - 9 mai.
* coding 23 iunie - 23 septembrie (după sesiune)

Avem și o listă de firme[1] cu care s-a menținut contactul de-a lungul
anilor. Dacă mai știți și altele, vă rog să o completați.

[1]: http://goo.gl/0FIMCM