[rsoc-community] Evaluare #2

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Mon Aug 5 13:57:35 EEST 2013

> Salutare,
>
> Săptămâna următoare va avea loc a doua evaluare din cadrul RSoC 2013.
> Această evaluare este eliminatorie. Vom publica luni formulare de
> feedback și de evaluare.
>
> La fel ca la prima evaluare, vom avea o sesiune de prezentări pentru a
> vedea cum au decurs proiectele și pentru a propune idei noi. Am creat
> un doodle [1] pentru a stabili când ne vedem. Vă rugăm să-l completați
> cât mai repede. După finalul prezentărilor vom merge la bowling :)
> (sau dacă aveți altă idee spuneți și putem schimba).

> [...]

Salutare,

Conform doodle [1], prezentările vor avea loc vineri la ora 18:30, în
sala EG 106. La fel ca data trecută, ne așteptăm la prezentări scurte
care să arate care este statusul proiectului. După prezentări vom
merge la bowling :) - urmează să stabilim unde.

De asemenea, am creat formularele de feedback și de evaluare. Toți
studenții trebuie să completeze până duminică formularele de feedback
[2] și toți mentorii trebuie să completeze tot până duminică
formularele de evaluare [3]. Evaluarea este eliminatorie. Astfel, dacă
vom considera pe baza evaluării mentorului că un student nu a trecut
de această etapă, acesta va eliminat din RSoC.

[1] http://doodle.com/6r29whrba4ciz8pmx36edfsy/admin#table
[2] https://docs.google.com/forms/d/1ODpUca4PgFkezo9jZEj8_QOn9royKj3u1Z4xj8ypnVg/viewform
[3] https://docs.google.com/forms/d/1qzMTYvhFcNq25nBDcdrWYAaGajHeDJZts10m4lh1xt0/viewform

Spor,