[rsoc-community] Pot sa particip la 18 ani?

Andrei Maruseac andrei.maruseac at rosedu.org
Sun Apr 28 14:36:49 EEST 2013

În data de 27 aprilie 2013, 23:43, Laurentiu Cristian Ion
<ionlaurentiucristian at gmail.com> a scris:

> Hello people,
>
> Mi-ar face mare plăcere să particip la RSoC, dar teoretic nu sunt încă student, și mă întrebam, dacă sunt acceptat la o universitate, e în regulă? (cei de la GSoC acceptă și cazul acesta daca ai 18 ani).
>
> Mulțumesc!

Salut, Laurenţiu,

Conform regulamentului, întrucât nu eşti în momentul de faţă înscris
în ciclul de licenţă a unei facultăţi cu profil tehnic, nu eşti
eligibil pentru a primi bursă. Totusi, poţi participa fără bursă la
RSoC, contribuind la proiectele propuse. :)

Andrei