[rsoc-community] Echivalare practică de vară

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Sep 21 21:25:47 EEST 2012

Camelia Groza <camelia at rosedu.org> writes:
> Datele cu care trebuie completată sunt următoarele:
>
>   - unitatea parteneră de practică: Asociația ROSEdu; sediul îl gasiți
> în contracte.
>   - locul de efectuare a practicii: ROSEdu Summer of Code
>   - tutore: treceți numele meu cu funcția 'coordonator' și acestă
> adresă de e-mail; voi discuta cu mentorii pentru a trece
> calificativele.

Nu am clarificat eu cu Cami, lucru pentru care îmi er scuze.

Întrucât ROSEdu nu are contract de parteneriat de practică cu
facultatea (de rezolvat anul viitor), vom considera că practică este
realizată prin facultate. Mă treceți pe mine ca tutore (reprezentant din
partea facultății). Rămâne ROSEdu Summer of Code locul de efectuare a
practicii.

Datele facultății sunt:
* Adresa: Splaiul Independenței 313, cod poștal 060042, sector 6,
București, corp ED 103-105
* Telefon: +4021-402 91 79
* Fax: +4021-318 10 14

Vedeți și aici[1].