[rsoc-community] Lansare RSoC

Oprea Matei eu at opreamatei.ro
Sun Jun 17 03:24:07 EEST 2012

În data de 16 iunie 2012, 22:48, Camelia Groza <camelia at rosedu.org> a scris:

> Salut
>
> Luni, 18 iunie, va începe în mod oficial programul ROSEdu Summer of
> Code 2012 :). Invit pe această cale toți mentorii și studenții să vină
> luni, de la ora 17:00, în sala EG106 pentru a ne cunoaște. Dacă
> credeți că veți reuși să ajungeți, vă rog să completați Doodle-ul de
> la [1].
>
> De asemenea, rog toți studenții să își facă conturi pe blog-ul RSoC
> [2] pentru a fi pregătiți de lansare.
>
> [1] http://www.doodle.com/sizezz9xmnq9fw4v
> [2] http://soc.rosedu.org/blog/wp-login.php?action=register

> [...]
[2] Done that ! :D Acum presupun ca trebuie sa asteptam sa ne dai tu drept
de scriere, nu ??? Cam ce o sa se scrie pe blog ? Gen [Week 1] - Am facut
asta, [Week 2] - Am facut asta 2, etc  ?

Scuze daca pun prea multe intrebari ! :))

--
Oprea Matei
3X2 CA - ACS UPB - Calculatoare

Tel : (+4) - 0767359532