[rsoc-community] Bowling

Camelia Groza camelia at rosedu.org
Wed Aug 29 12:08:50 EEST 2012

2012/8/26 Camelia Groza <camelia at rosedu.org>:

> Ping! :)

Hi

Conform doodle-ului, rămâne să merge duminică, 2 septembrie, la
bowling. Vom merge la Texas [2] de la ora 19:00. Am rezervat o pistă
pentru 2 ore. Cu toții sunteți bineveniți, chiar dacă nu ați completat
doodle-ul. Pentru orice eventualitate mă puteți suna la numărul
0723.148.020.

[2] http://www.clubtexas.ro/contact.html

See you there :)
Camelia