[rsoc-community] Participare la Best Linux Application 2012

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Fri Aug 10 18:09:50 EEST 2012

Salutare!

Am primit acum câteva zile informația că se reorganizează concursul Best
Linux Application 2012, desfășurat până în 2010 și întrerupt în 2012.

Informații găsiți în afiș[1].

Încurajez pe toți cei care desfășoară proiecte relevante pentru tematica
acestui concurs să se înscrie. Pentru prima etapă trebuie să trimiteți
un e-mail la adresa concursului[2] cu o scurtă descriere a proiectului
[obiective, metodologie și rezultate] împreună cu CV-ul.

Îmi cer scuze că întârzii cu acest anunț. Mesajul trebuie trimis astazi,
10 august 2012, pentru a fi luat în considerare pentru concurs. Am
discutat cu d-l Teodor Borangiu, director al centrului IBM din
facultate, pentru primirea înscrierilor până pe 10 august 2012.

[1] http://swarm.cs.pub.ro/~razvan/events/bla/2012/Afis_BLA_2012.pdf
[2] concurs at linuxcenter.ro

Răzvan