[rosedu-project] Request for volunteers - colaborare EuroCloud

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Thu Jan 30 09:54:26 EET 2014

Alex Eftimie <alexeftimie at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> Am fost contactat de către cei de la EuroCloud[1], care vor să ne
> propună o colaborare pentru un workshop despre cloud în poli.
>
> Eu nu mă pot ocupa de această relație, am dat mesajul aici sperând că
> există cineva care poate și dorește. Dacă da, dați un semn. Dacă nu vi
> se pare o idee bună, dați de asemenea un răspuns.
>
> [1] http://www.eurocloud.ro

Salutare.

Cred că e util pentru studenții de la facultate să afle una alta despre
cloud. Din câte văd, ei lucrează mai mult în zona "business", mai puțin
în partea de open source. Nu se leagă foarte mult cu ceea ce facem noi,
dar măcar să vadă studenții ce înseamnă și ce idei au cred că ar merita.

Cea mai bună variantă ar fi realizarea unei prezentări/workshop în
cadrul TechTalks. Matei Oprea și Veronica Velciu se ocupă de asta și ai
putea discuta cu ei.

Răzvan