[rosedu-project] Request for volunteers - colaborare EuroCloud

Alex Eftimie alexeftimie at gmail.com
Wed Jan 29 20:22:51 EET 2014

Salut,

Am fost contactat de către cei de la EuroCloud[1], care vor să ne propună o colaborare pentru un workshop despre cloud în poli.

Mailul lor sună așa:
—
… am adresa ta de e-mail de la colegii din ROSEdu care au fost la târgul de inovație organizat la Biblioteca Națională - Future Communities.

La EuroCloud, una din prioritățile noastre în cadrul asociației este să construim cât mai multe activități de informare și conștientizare despre modelul cloud, așa că îți scriu cu o propunere de curs/atelier despre cloud computing adresat studenților din cadrul Politehnicii. Ne gândeam pe parcursul a aproximativ 2-3 ore să structurăm discuția în:
	• ce înseamnă cloud, de câte tipuri e, care sunt avantajele?
	• cum să folosesc cloud și pentru ce? ce tipuri de servicii există și la ce mă ajută?
	• ce sistem de protecție pot să am în cloud? ce probleme juridice pot apărea?
Cât despre EuroCloud România, asociația dezvoltă programe și activități pentru conștientizarea beneficiilor cloud comptuting și accelerarea pieței românești de cloud. Este un membru al comunității europene EuroCloud, așa că unul dintre scopurile noastre este construirea unei comunități românești puternice de cloud, care să fie văzută ca un partener important în discuțiile europene.
—

Eu nu mă pot ocupa de această relație, am dat mesajul aici sperând că există cineva care poate și dorește. Dacă da, dați un semn. Dacă nu vi se pare o idee bună, dați de asemenea un răspuns.

Mulțumesc,
Alex
[1] http://www.eurocloud.ro