[rosedu-project] [rosedu-general] Organizare Linux Install Fest 2013

Alexandru Cucu alexandru.cucu at ubuntu.ro
Tue Sep 10 17:05:00 EEST 2013

Salutare,

Nu am fost contactați, dar ca în fiecare an, echipa Ubuntu din România
vă poate pune la dispoziție materiale Ubuntu (DVD-uri, agățătoare
pentru ecuson - lanyards, insigne, tricouri, etc.).
Am observat cam târziu anul acesta, dar cred că ne descurcăm. De
obicei cerem să fim anunțați cu cel puțin o lună înainte pentru a
primi la rândul nostru toate materialele.

Mult succes în organizarea LIF-ului de anul acesta!

--
Alexandru Cucu
Contact for the Ubuntu Romanian Local Team