[rosedu-project] capitolul oop

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Oct 16 23:13:31 EEST 2013

On 16 Oct 2013, at 21:18, Andrei Petre <p31andrei at gmail.com> wrote:

> subclase, super ? pai deci nu vrei sa le arati ceva de baza precum mostenirea?

Don't know... cred că poți să ajungi destul de departe fără să ai habar de moștenire. Dar poate mă înșel. Alte păreri?

> Asta presupun ca stiu de la OOP in general, nu?

More or less, diverse limbaje au diverse chichițe. De multe ori nu poți să ai un membru static și un membru de instanță cu același nume. Sau metodele au alt namespace decât atributele.

-- Alex