[rosedu-project] [Py4school] Responsabilitate sapt asta

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Wed Oct 16 23:04:48 EEST 2013

Salut,

In urma discutiilor a ramas ca mai trebuie:
* in primul rand sa mai adaugam exercitii in wiki la cele existente
* sa facem review la exercitii (sa vedem ca ruleaza)

Si am decis sa rotim circular responsabilitatile de la capitolele
anterioare, cine a scris capitolul 1, va face task-urile de mai sus pe
capitolul 2 etc.

Capitole - responsabili:
1 - Alex Morega
2 - Mihnea
3 - Mariana
4 - Andrei Petre
5 - Mihai Tabara
+ Alex Eftimie care si-a oferit disponibilitatea pentru toate :).

Totodata, daca avem idei la orice alte capitole, le scriem evident, nu
asteptam invitatie.

Alte lucruri despre care am mai vorbit:
* cursul pt profi il vom tine sambata, astfel sa putem cat mai multi sa fim
prezenti acolo
* o sa avem un spreadsheet unde fiecare spune ce ar vrea/putea sa faca dupa
ce contentul e gata
* mai trebuie sa adaugam dupa ce contentul principal e gata niste lucruri
despre pygame (eventual ca extra capitol), profesorii ar putea folosi asta
pt a le arata elevilor chestii cool

Daca am ratat ceva, mai completati va rog.

--
Andrei Petre