[rosedu-project] [idee] rosedu.org/status

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Wed Oct 16 18:43:28 EEST 2013

2013/10/16 Mihai Maruseac <mihai.maruseac at gmail.com>:

> Știu că avea RD notificări de la Nagios legate de swarm în timp ce-și
> prezenta doctoratul :)
>
> Mă gqndesc că am putea folosi asta ca să nu duplicăm efortul.
>
> Also, sper ca nu-l vom ține pe rosedu.org :P

Nagios face altceva: verifică dacă host-ul e up (layer3), dacă
servicii sunt up (gen dacă merg servere ssh și http pe host) și poate
inclusiv valida că sunt certificate valide.
Dar nu are cum să știe că un site afișează ce trebui (gen știu că era
la un moment dat problema că niște vhosturi configurate greșit duceau
spre cdl.rosedu.org). Nu (cred) că știe nagios să vadlideze asta.

De asmenea, deja avem monitorizare parțială pe hosturile noastre
(mulțumită lui Bogdan Sass).