[rosedu-project] Py4School

Vlad Dogaru ddvlad at herebedragons.ro
Wed Oct 16 16:00:55 EEST 2013

On Wed, Oct 16, 2013 at 03:13:17PM +0300, Alex Eftimie wrote:
> Salut,
>
> Mihnea a reușit să pună la un loc site-ul http://py4school.rosedu.org,
> arată simplu și drăguț, gg șef! Site-ul va funcționa și ca mapă de
> prezentare pentru profesori. Wiki-ul rămâne în picioare.

Looks nice and clean, but I have a few nits:

* La avantaje, primul ("se scrie mai puțin cod") ar putea fi reformulat
în ceva mai puțin ambiguu și generic, poate "pentru a obține același
rezultat, e nevoie de mai puțin cod".

* Al doilea avantaj, cel cu indentarea, cred că e mai puțin important
decât următoarele două:  comparația cu pseudocod și accentul pe
algoritm;  prin urmare, poate ar fi mai bine ca acest avantaj să fie mai
la coada listei.

* Tot la capitolul indentare, poate ar fi mai bine ceva de genul "cod
ordonat"?  "Indentare" e deja jargon, mi se pare.

* "Față de C, Python prezintă următoarele avantaje:" ar putea fi scris
în stilul "Față de limbajele tradiționale"?  Să nu se înțeleagă că doar C
e șchiop, săracu' :)

* Aș adăuga la avantaje faptul că e mai simplu să faci aplicații grafice
(ferestre sau desene).

Acum, disclaimerul:  eu lucrez mostly în C și nu sunt profesor de liceu.
Deci cu siguranță nu sunt în target-ul Py4School.  Ignorați fără teamă
feedback-ul meu dacă e pe lângă ;-)

Thanks,
Vlad