[rosedu-project] capitolul oop

Alex Morega alex at grep.ro
Wed Oct 16 10:28:28 EEST 2013

Salut!

Cred că în capitolul OOP sunt niște noțiuni de care cursanții nu o să aibă nevoie și mai rău o să-i încurce:
- metode statice
- proprietăți
- subclase, super
- clase abstracte

Dar am putea să le zicem despre ideile următoare:
- vizibilitate (totul e public)
- dinamic (putem adăuga, șterge și schimba atribute în voie)
- namespace (clasele au un singur namespace pentru metode și atribute; instanțele au propriul namespace care este consultat primul)

Eventual un exemplu care pleacă de la o clasă goală "Foo", pe care o instanțiem "fooo = Foo()", și îi cerem atributul "foo.bar". La început dă AttributeError, după care setăm Foo.bar, după care setăm foo.bar, de fiecare dată cu altă valoare.

-- Alex