[rosedu-project] Py4School

Mihnea Dobrescu-Balaur mihnea at linux.com
Wed Oct 2 00:43:56 EEST 2013

Mulțumesc pentru participarea la primul hangout pe tema Py4School.
Puteți găsi niște notițe aici [1] - sper că aveți cu toții acces.

În urma discuției, am stabilit că până marți (8.10) ora 20 vom lucra
la conținutul de pe wiki [2]. Împărțirea asupra căreia am convenit
este:

Introducere & Sintaxă - Mihnea DB
Operații de bază - Mariana M
POO - Andrei Petre
Noțiuni specifice Python - Mihai Tabără
Aplicații practice - Alex Morega

Am pornit pe wiki un schelet[3] pentru capitole. Vă invit să îl mai
aranjați până mâine seara. După aceea începem să populăm wiki-ul.

Rămâne să votăm pe doodle [4] pentru când ne întâlnim data viitoare.
De asemenea, trebuie să clarificăm cum trebuie să arate mapa de
prezentare și să începem să lucrăm la ea (după marți). Alex, Daniel,
avem nevoie de niște ajutor aici.

În plus, Mihai (Tabără) sugerase dacă e posibil să aflăm câte ceva
despre background-ul profesorilor - experiență / ce vor să obțină din
asta / dacă știu engleză.

[1] https://docs.google.com/document/d/1V-ECreqXiA_P0qmmglzTmRjb98hLJF5a1RpeYS3D1vI/edit
[2] http://py4school.rosedu.org/wiki/doku.php?id=start
[3] http://py4school.rosedu.org/wiki/doku.php?id=schelet-capitol