[rosedu-project] Logo Rosedu

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Tue Mar 12 23:53:55 EET 2013

2013/3/12 Alex Eftimie <alex at rosedu.org>:

> Sugerez un upload pe google drive, opreamatei, would you be kind să
> pui în folderul rosedu? Poate nu o să te descurci, dar măcar încearcă.

Dacă tot am ajuns la subiectul acesta, am luat logo-ul în format .ai
de la razvan de pe swarm și l-am trecut printr-un convertor de svg.

Am pus rezultatul pe Drive pe rosedu.org [1].

SVG ar trebui să fie formatul perfect pentru orice.

[1] https://docs.google.com/a/rosedu.org/file/d/0B-9c1HTrAReXQUFzcHZKa1BUR3M