[rosedu-project] Platforma Online de Cursuri -- cu focus pentru elevi

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Jun 6 16:33:29 EEST 2013

2013/5/21 Laura Mihaela Vasilescu <laura.vasilescu at rosedu.org>:

> Întâlnirea a fost inițial replanificată pentru astăzi de la ora 20:00
> (am uitat să anunț).
>
> Întrucât nici eu, nici Alex și nici Tibi nu putem să ajungem astăzi,
> cel mai bine ar fi să o amânăm.
>
> Revin sâmbătă cu un doodle pentru fixare (ca să află datele și orele examenelor)

Hello!

Scuze de delay. Am stat mai mult să analizez timpul și diversele opțiuni.

Eu sunt foarte foarte prinsă cu mult prea multe lucruri în perioada
următoare. Din păcate nu pot aloca prea mult timp încât să dirijez
întâlnirile și oamenii.

Mi-ar plăcea foarte mult ca unul dintre voi să ia taurul de coarne și
să îi dirijeze și pe alții astfel încât inițiativa încă să continue.
Dacă nu, cel mai probabil, o vom relua în toamnă.

Laura