[rosedu-project] Sponsorship idea for LIF

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Fri Jul 26 15:23:48 EEST 2013

Ideea este foarte bună și o să ținem cont de asta!

Cel mai probabil oricum am cere o sponsorizare de la o firmă (rămâne
de văzut care) pentru a putea asigura logistica. O să ținem cont și de
această cheltuială.

2013/7/26 Alexandru Juncu <alexj at rosedu.org>:

> După experiența din anii trecuți (well, anul trecut doar nu știu ce a
> fost) unde ne-am rugat de ei să ne trimită CD-uri simple, deja făcute
> de ei cu Ubuntu și nu ne-au trimis, nu prea m-aș baza pe
> Ubuntu/Canonical.

În ultimii trei ani (cel puțin), Ubuntu România a asigurat
distribuirea CD-urilor cu Ubuntu, deci nu am idee despre ce vorbește
AJ. :)

--
Laura Vasilescu
Open Source Enthusiast & Computer Engineering Geek