[rosedu-project] Domenii Google Analytics

Mihai Maruseac mihai.maruseac at gmail.com
Tue Feb 12 13:47:39 EET 2013

Hello,

După un issue de pe GitHub[1] m-am uitat in GA să vedem ce avem pentru
domeniile cu keep de la [2].

Situația e următoarea, luați ca base UA-7579199, pun doar partea cu -<id>:

* www.rosedu.org -8
* soc/rsoc.rosedu.org -7
* cdl.rosedu.org -1
* talks/techtalks.rosedu.org -5
* techblog.rosedu.org -6
* hackday/hackdays.rosedu.org -2
* ri/rivalideas.rosedu.org -3
* webdev.rosedu.org -4
* uc.rosedu.org - 10
* lpi.rosedu.org -10
* lpic.rosedu.org -11
* wouso.cs.pub.ro -9

Unde există două nume doar primul are GA configurat, celalt nu. Fiind
alias am presupus că e același deși lpi și lpic au configurații
diferite. Cum e corect aici? Să legăm lpi și lpic într-un singur GA
sau să punem GA separat pe fiecare nume?

Also, vedeți că wouso.cs.pub.ro are GA legat de rosedu.org deși nu e
subdomeniu. Îl păstrăm? Îl mutăm?

Finally, următoarele subdomenii nu au GA:

* lists.rosedu.org
* wouso-next.rosedu.org (needed?)
* lif.rosedu.org (nu știu dacă se mai menține, nu apare keep în [2])
* workshop/workshops.rosedu.org
* kernel.rosedu.org
* android.rosedu.org
* events.rosedu.org

Pentru lists și events a fost sugerat în [1] să se pună. Pun și pentru
celelalte dacă până diseară la 23:55 nu apar contraindicații :P

[1]: https://github.com/rosedu/site/issues/26
[2]: https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0AjSj4UdKVRfCdGowOC12Sml0YXpUVG9YRElGSFlNaUE#gid=0

--
MM