[rosedu-project] [py4school] Hackathon

Alex Eftimie alex at rosedu.org
Sat Dec 7 16:09:36 EET 2013

Salut,

Trebuie să ne decidem când ținem cursul #6 === hackathon-ul de final Py4School.

Conform programării inițiale, acesta este programat peste două
săptămâni. Azi am primit feedback că data nu e tocmai fericit aleasă,
având în vedere că elevii mai pleacă în vacanță.

Rog pe cei care s-au implicat sau vor să se implice să completeze
doodle[1] cu disponibilitatea lor; după ce vedem câți suntem și când,
negociem cu participanții.

O variantă ar fi să prelungim cursul 5 cu hackatonul, sau să facem a
doua zi, săptămâna viitoare that is.

Orice sugestie este binevenită.

Alex

[1] http://doodle.com/2kpekni6u8pgagkc

PS: nu știu cine a stricat doodle, n-am reușit să pun zile, de aia
apar ore și minute ca opțiuni.