[rosedu-project] events.rosedu.org, fost: Consolidare subdomenii *.rosedu.org

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Thu Aug 1 15:00:43 EEST 2013

2013/1/19 Alex Eftimie <alex at eftimie.ro>:
> Salut,
>
> Am pus pe moment o pagină statică la [1] (e pe github [2]). Îmi doresc
> ca acest subdomeniu să fie folosit exclusiv pentru a anunța viitoarele
> evenimente, asemănător cu un avizier (putem include un calendar pe
> prima pagină). Pe site vor apărea detalii despre eveniment:
> propagandă/poster/informații necesare pentru a ajunge acolo.
>
> Nu vreau să amestecăm events cu people. Evenimentele de pe people vor
> fi prezentate din prisma implicării oamenilor și a rezultatelor; pe
> events e doar "avizierul".

> [...]

Hello!

Am dat peste ceva legat de RTT și mi-am dat seama că talks.rosedu.org
e cam deprecated. Aș vrea să mutăm informațiile de pe talks.rosedu.org
ca events.rosedu.org/techtalks (sau ceva de genul). Cred că ar avea
mai mult sens așa.

Cred că ar trebui făcut ceva asemănător și pentru hackday și lif.
Redirectăm ulterior subomeniile la sub-URL.