[rosedu-project] Platforma Online de Cursuri -- cu focus pentru elevi

Laura Mihaela Vasilescu laura.vasilescu at rosedu.org
Thu Apr 25 12:05:02 EEST 2013

Salutare!

Prima întâlnire a avut loc marți seara. Ne-am întâlnit și am definit
așteptările și am ajuns la un consens despre la ce ar fi utilă și care
sunt scopurile acestei platforme.

La întâlnire au participat:
* Laura Vasilescu
* Alex Eftimie
* Tibi Barbu
* Adrian Nițu
* Răzvan Pavelescu
* Bogdan Calapod
* Alex Palcuie

Practic, vrem să facem o platformă online cu diverse cursuri cu
specific IT (momentan) care să poată fi folosită de elevi, direct. În
discuție au apărut menționate diverse astfel de soluții.

Ca task-uri a rămas să definim o listă de features [1] cu ce ne
așteptăm să facă platforma și să analizăm diverse astfel de soluții
Open Source: avantaje/dezavantaje [2]. Nu vrem să reinventăm roata și
să rescirem de la zero. Ne interesează mult mai mult conținutul și
user-experience.

De asemenea, task-ul meu și al lui 3fti e să ne gândim (măcar) la
variantele pentru asigurarea infrastructurii.

Oricine este bine venit să se alăture, cu mențiunea că în etapa
curentă nu dezvoltăm cursuri, ci doar ne gândim la modul în care
acestea vor fi afișate și structurate.

Următoarea întâlnire va avea loc pe 14.05.2013 de la ora 20:00 în
EG306. Până atunci o să contribuim la cele două documente.

p.s. Dacă nu sunteți înscriși pe această listă de discuții, vă rog să
o faceți de aici [3].

[1] https://docs.google.com/document/d/1oc1cz6gwxaNgkLiSupFaR3xx3SromYcbZzoTRQZ8xGI/edit
[2] https://docs.google.com/document/d/1UQuNDsy6croB15W3l3hl3WILPk_uBPvcAhlATpV4Nis/edit