[rosedu-project] Linux Install Fest - Call for help

Flavius Anton f.v.anton at gmail.com
Tue Sep 25 13:56:16 EEST 2012

On 9/25/2012 1:49 PM, Mihnea Dobrescu-Balaur wrote:

> Deși nu fac parte din echipa care organizează LIF, am idee de un motiv:
>
> Pentru că atunci începe Poli și lumea are nevoie de Linux. (Desigur,
> partea a doua poate fi cuantificată :P)

Ar mai fi faptul că 12.04 este LTS, în timp ce 12.10 mai mult ca sigur
va fi patchuit destul timp după lansare, așa că nu prea te poți baza
pe faptul că va fi 100% funcțional chiar pe 18. În plus, așa cum spune
și Mihnea, în jur de 20 oct cred că se primește deja prima temă la USO :).

--
Flavius Anton