[rosedu-project] Linux Install Fest 2012

Mihai Bivol mm.bivol at gmail.com
Mon Sep 17 15:54:47 EEST 2012

În data de 17 septembrie 2012, 15:47, Flavius Anton
<f.v.anton at gmail.com> a scris:

> Aș putea fi și eu prezent atunci. Am vorbit și cu Sorina pe tema asta,
> dar...doar cu ea :)), nu am spus pe listă. Părerea mea e că ar trebui
> să fie disponibile și alte 2 - 3 distribuții, că altfel ar fi doar
> „Ubuntu Install Fest”. Poate vrea vreunul altceva, cine știe?

Ubuntu au suport mai mare când vine vorba de install media și chestii
de genul. Cel mai probabil o sa avem "oficiali" Fedora și Suse, iar
restul de standuri de demo să fie ROSEdu comunity powered. Vom face un
call for help curânt atât pe lista generală cât și pe project :)