[rosedu-project] Propunere folosire Edmodo

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Sun May 20 10:53:12 EEST 2012

2012/5/20 Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com>:
> Salut,
>
> Tocmai ce am citit despre Edmodo, care se vrea a fi o platforma online care conecteaza
> profesorii cu studentii lor, oferindu-le la dispozitie diverse widget-uri ce ajuta
> la imbunatatirea experientei pe care o au acestia cu mediul educational. (calendar,
> catalog, badging system, timeline, etc.)
>
> Vi se pare o idee buna sa-l folosim in cadrul cursurilor pe care le organizam (CDL, WebDev, s.a.)?
>
> [0] - www.edmodo.com
> [1] - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=4-KBwriCO-Q

Arată ok platforma, habar n-aveam de ea :), doar că nu știu exact ce
suport oferă pt programare, cod etc. Am putea face niște conturi fake
să experimentăm :P.

Dar dacă e așa, de ce nu facem direct proiecte pe github (unde nu
există deja un loc public al proiectului, ca dexonline de ex.; ei au
deja issue tracker + versionare, n-are rost să refacem noi asta). Așa
se învață cu tichete și cu commit-uri care rezolvă tichete, best
practices etc.

Am putea agrega toate repo-uril astea în contul rosedu. Mentorul
crează niște tichete cu un deadline, eventual un milestone pe
săptămâni (astea trebuie aranjate înainte ca studentul să fie ales),
pt a fi asignate când se alege studentul pt proiect.

Andrei